Najnowsze wiadomości

2015 HARLEY-DAVIDSON MODEL LINE-UP DELIVERS MORE RUSH FOR THE OPEN ROAD

26 sierpień 2014

MILWAUKEE (25 sierpnia 2014) - Po sukcesie Projektu RUSHMORE, światowej premierze motocykla Street™ 750 oraz elektryzującym projekcie LiveWire™, Harley-Davidson® (NYSE:HOG) nie zwalnia tempa i prezentuje ofertę modelową na 2015 rok.

Łącząc najwyższej klasy aerodynamikę, porywającą jakość dźwięku oraz doskonałą ergonomię, Harley-Davidson rozszerza swoją bogatą ofertę motocykli, dając motocyklistom jeszcze więcej możliwości wyruszenia w drogę.

„Bogata oferta modeli Harley-Davidson na 2015 rok stanowi odzwierciedlenie naszego zaangażowania w dostarczanie wyjątkowych produktów zaprojektowanych z największą dbałością na podstawie opinii klientów”, powiedział Matt Levatich, prezes i dyrektor operacyjny firmy Harley-Davidson Motor Company. „Jednoczymy się z motocyklistami na całym świecie, a wszystkie nasze działania mają na celu dać im to, czego oczekują i na co zasługują od firmy Harley-Davidson”.

Nowości w ofercie na rok 2015 zainspirowane opiniami klientów:

Model Road Glide Special®

W bogate wyposażenie tego motocykla wchodzi m.in. wentylowana, montowana do ramy owiewka zmniejszająca podmuchy wiatru w okolicach głowy, dwa reflektory LED Daymaker™, wysokiej klasy system multimedialny Boom! Box, ulepszone zawieszenie oraz połączony układ hamulcowy Reflex™ z układem ABS.

Street Glide® Special

Nowy Harley-Davidson Street Glide Special to w pełni wyposażona wersja popularnego modelu turystycznego z mocnym silnikiem Twin Cam 103™, systemem multimedialnym Boom! Box 6.5GT, owiewką Batwing z wlotem powietrza Splitstream, reflektorem z podwójnym halogenem, aluminiowymi kołami typu Enforcer oraz połączonym układem hamulcowym Reflex™ z układem ABS.

Nowy układ hamulcowy w modelach Softail®

Nowy układ hamulcowy w modelach Softail charakteryzuje się szybszą reakcją i lepszym wyczuciem hamulca oraz wymaga o 40% mniejszej siły nacisku na dźwignię. W skład nowych podzespołów przedniego układu hamulcowego wchodzą: czterotłoczkowy stały zacisk z tłoczkami 34 i 32 mm z powłoką, aby zminimalizować odległość od tarczy, klocki hamulcowe z wydajnego materiału ciernego, nowa pompa hamulcowa o większej

Powrót do poprzedniej strony